Happy Christmas!!! - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu Happy Christmas!!! - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu

Happy Christmas!!!

Door: Liselot

Blijf op de hoogte en volg

23 December 2006 | Honduras, Tegucigalpa

Titel zegt eigenlijk al genoeg:

Voor iedereen hele FIJNE FEESTDAGEN en alvast een zeer GELUKKIG en GEZOND 2007!!!! Fennie en ik hebben speciaal voor Kerst een leuke foto gemaakt.

Titel: Kerst aan het strand.....
(hoop dat ´t geluk is om ´m erop te zetten)

26/12/2006
Heb net m'n hotmail gecheckt en wil bij deze iedereen bedanken die mij zo'n leuke E-card heeft gestuurd. Helaas had de computer geen luidsprekers dus de muziekjes heb ik niet gehoord.

  • 24 December 2006 - 17:37

    Sacha:

    we volgen jullie op de voet hoor!!!!Kicke foto, kan zo op willekeurige kalender!!!
    Wij beginnen zo aan onze 83ste kerstborrel, jullie neem ik aan ook!
    Een hele dikke kerst-zoen voor jullie twee.....x

  • 25 December 2006 - 13:46

    Dees:

    He Lot,

    Voor jou ook!!!

    Vrolijk Kestfeest & een gelukkig 2007.

    De opbrengst van de kerstfoto storten we op jullie rekeningen :)

    Liefs DeesX

  • 25 December 2006 - 17:22

    Iedereen:

    Voort!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ha die lieve Lot,

    Even een klein berichtje van ons vlak voor het jaarlijkse kerstdiner! We wensen jullie een onwijs fijne kerst en een coole jaarwisseling!! We sturen van de week de foto'sgroetjes,
    Oma, Ad & Wil, Klaas & Amy, Beer & Marian, Michiel & Esther en Patrick.



  • 25 December 2006 - 20:11

    Moeders Van Fennie:

    Hallo liselot,

    Vrolijk Kerstfeest en een goed en gezond 2007 en dat al je dromen uit mogen komen. Fijhne reis nog samen.

    Warme groeten van Marijke

  • 27 December 2006 - 22:21

    Fennie:

    ha schat,
    ik ben bijna klaar!!!
    morgen naar roatan, heb ik ook wel weer zin in, weer iets anders..

    oke xx fen

  • 29 December 2006 - 16:29

    Juliette:

    Mari Lisaaaa, Een fantastisch 2007 gewenst. Het begin is in ieder geval al helemaal super daar in dat mooie werelddeel. Ik ga nog even wat verder van je vandaan, want ik vlieg morgen naar Baliiiii, maar ondanks dat er nog meer kilometers tussen ons zitten zul je voor mijn gevoel net zo dicht bij zijn alsof je maar gewoon 2 meter van me vandaan woonde! Want vriendschap kent geen kilometers...hahaaha, wat een sentimentele bui heb ik.... Have fun daar, doe ik dat ook in Bali! We drinken er een op 2007 (ik iets eerder dan jij, hihi)

    Dikke kus, Juul!!!

  • 30 December 2006 - 11:04

    Michiel En Udo:

    Ha Lot,
    Kben nu bij Udo, en we dachten, laten we Udo in het bestand opnemen, krijg je nog meer reacties, moet je nog meer mensen terug mailen, ben je nog langer mee bezig en kost daardoor nog meer geld, zodat je eerder door je geld heen bent, en daarom weer eerder thuis bent. Kunnen we weer samen zijn.......................Lijkt je dat wat???, nee hoor, ik meen dit niet. We gunnen je veel geluk en plezier en hopen dat je pas thuis komt als jij dat wil.
    Hoe gaat ie? Alles goed ook met Fennie? Hoe vind je 't om Kerst op het strand te beleven? We noemen dat "Gele Kerst".
    Hier is het weer triest, maar niet koud, 10 graden. Udo heeft zelfs last van fruitvliegjes (bij z'n kruis), dat is ongewoon voor de tijd van het jaar. Het heeft ook nog niet gevroren, ofschoon er nog mensen zijn die geloven in een elfsteden tocht.
    Snap ji dat nou? Da´s net zelfde als je dit jaar nog hoopt op een witte kerst......, terwijl kerst al voorbij is.
    Ja, zoiets als maalsterd na de mostijd.
    Oke, ´t wordt weer mailig, dus tijd om te stoppen met die klauweful. Geef je het woord aan Udo.
    Was erg blij toen je belde, ´t leek net of je naast me stond, zo duidelijk was je te horen. De verjaardag van smoeder was intiem maar wel heel gezellig. Ze vond ons lied ook schitterend. Hij staat op je hotmail, maar we zullen je later nog even de foto´s opsturen.
    Rest mij nog te zeggen EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR
    Doe de groeten aan Fennie depenny, moe poepen maarik kenny.
    Veel Liefs XXXXXXMichieLLL.

    Hier is Ud..........................









  • 30 December 2006 - 13:31

    Het Is Udo!:

    Ha Die Lot en Fennie!
    dat doen jullie goed, een kerst met ballen in het strandzand! Michailowitsch is net weg en het frappante is dat ik ook geen fruitvliegjes meer kan ontdekken, das toch vreemd...
    hebben jullie fruitige vliegjes daar
    he! mijn vraagteken is weg.
    Michiel en ik hebben gisteren goede zaken gedaan, het wordt in het zomernegerzoen een feest in Zaandam, want Banda Lobo komt hier optreden, gezelli!
    Lot, kom je dan mee, dan feesten we met zijn twee.
    zo genoeg, nog heel veel plebier op reis en alvast een vet uiteinde!
    adios! xx, o Udoos.

  • 30 December 2006 - 19:32

    Jet Kanejoeypeter :

    hey lot ,
    bedankt voor je kaarje alhoewel ik de foto leuker vind haha maar natuurlijk wensen wij je echt een TOP jaar met nog heel veel leuke memories en update dingen .! voor ons is het natuurlijk lekker knallen met de kids en een nieuwjaars-borrel in de kroeg . op dit moment ben ik gevloerd door een akelige kaak ontsteking en dus een dik gezicht, en veel pijn heb. Maar dat mag de nieuwjaars knal niet bederven en hoop dan ook dat het dan weer beter is .Heb je een fijne warme kerst gehad ? t zal ook wel haha nou de foto is SUPER en ik hoop er nog veel meer te zien in het nieuwe jaar ! heel veel plezier. Ik denk om 12 uur aan je en neem zeker een mouserende rose op jou !! dikke kus en ik hou van je al ben je nog zo ver weg !!! kusssss XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX>

  • 31 December 2006 - 14:59

    Onszjuud:

    god allejezeus Lot,ich habe gestern-nacht getraumt von dir, und das gab SOOOO viele spass, und du kammst schon nach hause, und wir hatten spass bei mc-donalds, mit unsere konntschen bloot in die schone kopflampfen meineres schones kaatje...aber das war nur einen traum, scheisse, es tauert so lange vor dass du kommst mit deine billen in die luft. Es gibt beina 2007, und ich wille zaufen mit du, salle ich nach du kommen, holland ist scheisse, und ich wille die guatalamaas meine buhren lassen horen, ich bin so glucklich wie hard sie gehen heute, du muss das horen!!!!!du musst piesen in deine hosen, es gibt ein spritskanon, womit ich spritsen kann, wie toll ist dass!! ich wille du und fennie eines gluckliches 2007 wunschen, es gibt noch 8 stunden!!!!!KUSSSSSSSSSSSSSS

  • 01 Januari 2007 - 00:51

    Het Is Udoos!:

    gelukkig nieuwhaar! wij hier, jullie daar.

  • 01 Januari 2007 - 12:21

    Monique En Nadine:

    heeee lieve lot!!
    een super gelukkig nieuwjaar toegewenst! heel veel kusjes en liefs van mo en nadine

  • 01 Januari 2007 - 19:10

    Remko:

    Hey Liselotje,

    Een waanzinnig goed en gelukkig en gezond etc. etc. 2007!!!!!
    In plaats van je kerstpakket heb ik je maar wat extra fotoruimte gegeven...wel vullen he!

    Geniet ze daar in de zon!


  • 02 Januari 2007 - 08:41

    Snater:

    HAAAAAAAAAAAAAAA Lotje en Fennie!


    Een heel goed, gelukkig, gezond, vrolijk 2007!!

    Wat een supermooie kerstkaart! Ho ho ho....

    Ik ben de kerstdagen goed doorgekomen en Oudjaar gevierd in Tilburg met Eefje en Ilze. Was errug gezellig!!

    Wat zijn nu jullie reisplannen?

    XX snaat

  • 02 Januari 2007 - 10:16

    Bar:

    Lieve Lot en Fennie,
    Heel veel geluk, gezondheid en plezier in 2007!!
    Kusje Barbara

  • 03 Januari 2007 - 15:57

    Zjuud:

    es gibt heute schon 2007, und das leben ist noch immer scheisse, lot, wo bist du? Schreibe mal!!ich bin komplet blut, ich kann nichts kaufen om gut zu fuhlen, oh ja, ich kann meine buhren probieren zu verbessern, ich bin wieder froh, ich gehe mit meinen ka nach mc-donalds und gehe ganz allein spass haben, mit meinen kopflampfschen meinen schonen ka...

  • 04 Januari 2007 - 14:07

    Eefke:

    Heeeee lieve Lot,

    Had je al gemaild, maar nogmaals wens ik je een heel mooi 2007!!!!
    Da al oew drome mar ut moge kome war vrouw!
    Ben zo gaar als een kanarie van al die feestdagen. Oud en nieuw was laat en 2 januari had ik al weer nieuwjaarsborrel van het werk. Had geen zin en me voorgenomen om rond 20.30 naar huis te gaan.... rol ik toch weer om 03.30 de carroussel uit. Hoe kan dat toch?

    Dikke küs


  • 07 Januari 2007 - 19:29

    Joey :

    hey tante lot jij ook nog een gelukkig nieuwjaaar en je zal het wel naar je zin hebben en met mij gaat ook alles goed
    xxx je neefje joey


  • 25 Januari 2007 - 16:25

    Klaas & Amy:

    hallo liselotte, leuke kerstfoto. goede reis en veel plezier, groetjes uit utrecht van klaas, pat en amy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Honduras, Tegucigalpa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2007

Weer thuis!

29 Maart 2007

Onafgemaakt verhaal.

23 Maart 2007

Galapagos

16 Maart 2007

Weer veel te vertellen!

06 Maart 2007

Jungle overleefd!!!

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 12791

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2006 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: