Foto´s!!! - Reisverslag uit San Pedro, Guatemala van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu Foto´s!!! - Reisverslag uit San Pedro, Guatemala van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu

Foto´s!!!

Door: Liselot

14 December 2006 | Guatemala, San Pedro

Even heel snel een kort berichtje want over een minuut gaat de toko hier dicht. Nou, helaas pasten niet alle foto´s op de site dus nu weten jullie nog niet wat we gedaan hebben.... Blijft dus nog even een verrassing. Bedankt Jet, voor de foto-ruimte. Helaas duurt ´t even voordat het daadwerkelijk op de site staat. Volgende keer dus meer foto´s en weer een schitterend avontuur! Sorry mensen!

• 14 December 2006 - 08:09

Saskia:

Oh meiden toch, wat eeen heerlijke foto´s ik krijg er helemaal de kriebels van. Hoe oke ik het momenteel ook heb hier in Hollandia...ik ben jaloeoeoeoeoeoers. Heelijk die zon, dat avontuur, nieuwe mensen en de heerlijke ontspannen sfeer....geniet ervan. Ik moet wel zeggen...nu word ik volgende week 30 en nu zijn jullie er niet bij om dat in te luiden met een heerlijk feesie...vind ik jammer, ik zal jullie die anvond een beetje extra missen..was zo gezwellie vorig jaar! We zullen er 1 op jullie drinken...en de rest op mezelf..aaaaaaaahh! 30! Vette kus Sas.

• 14 December 2006 - 11:50

Vincent:

lotje op een paard = mooi

• 14 December 2006 - 17:28

Katoen Harpoen:

Beter Lotje op een paard , dan met Vincent voor de haard ....:P

• 18 December 2006 - 10:17

Snaat:

Ha Lotje,

Heb zo'n idee wat jullie hebben gedaan. Gadverdamme wat gaaf!!

Wat een mooie fotos'en lekker weer paardje gereden? Ben erg jaloers!!!

Geniet van al dat moois wat je meemaakt!!

xxxx

• 19 December 2006 - 12:59

Bar:

Lieve Lot,
    Hartelijk dank voor je digitale kaart (met muziek!), erg leuk dat je daaraan dacht vanuit het verre Guatemala. Dit jaar hebben Eefje en Snaat "lang zal ze leven" gezongen!!
    nndaaaiigg

• 19 December 2006 - 14:50

Eefje:

Jaaaaaaaaa, ik weet het!!!!