Los Amigos - Reisverslag uit Flores, Guatemala van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu Los Amigos - Reisverslag uit Flores, Guatemala van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu

Los Amigos

Door: Liselot

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2006 | Guatemala, Flores

Hallo lieve mensen!
Hoop dat jullie genoten hebben van de foto's die ik na veel moeite eindelijk op de site heb kunnen zetten.
We zitten nu nog in Flores. Hebben 4 nachten in een super knus hostal geslapen. Was de leukste plek tot nog toe. 's Avonds overal kaarsen en fakkels, hangmatten waar je lekker in kan relaxen.... ja, echt heel erg gezellig Hostal! Donderdagavond gingen we even wat drinken in het dorp en op een gegeven moment kwamen er nog wat mensen van het Hostal bij zitten. Spelletje gespeeld en toen wilden we ergens gaan dansen. Uit de bar naast ons kwam gezellige muziek en Fennie en ik waren erg gemotiveerd om te feesten. Wij daar naar binnen, zette onze tas op een tafel en begonnen meteen te hiphoppen. Binnen 3 seconden stond heel die tent op z'n kop! Iedereen die eerst gesapig aan tafel zat, stond nu ineens als een wilde te dansen. We kregen bier van kerels die we niet eens kenden en 't was een groot feest! Erg komisch om te zien. We brachten een goede vibe mee naar binnen en hebben een zeer geslaagde avond gehad.

Straks gaan we met een busje naar Tikal, the place to be voor Maya-ruines. We gaan vanavond van de zonsondergang genieten (als het tenminste niet al te bewolkt is) en morgenochtend heel vroeg van de zonsopgang. Dat schijnt helemaal te gek te zijn. Ben benieuwd! Voel me op dit moment niet heel erg lekker, heb vannacht opnieuw van de Spaghetti Carbonara mogen genieten die ik gisteravond gegeten heb maar dan 'the other way around'. En ik vrees dat ik nu ook weer even naar de w.c. moet. Volgende keer meer. Dikke kus X

  • 18 November 2006 - 20:28

    (turn-up-the)Bas:

    Hey Lotje...

    En nu kreeg IK tranen in m'n ogen! Maar dan van het lachen om je foto's (lees; onderschrift)! Geweldig om te lezen maar vooral te zien man. En je doet trouwens wel allemaal stoer met je paardrijden, maar dat waren volgens mij gewoon pony's hoor! ;) ...enfin; GU-NIET-UH!

    (morgen gaan we knallen in La Vida op de eerste repetitie van Casa de Samba; IK DOE MEE!)

    Liefs,
    Bas (Todd Morgan voor vrinden)

  • 18 November 2006 - 20:35

    Mama:

    Lieve Lot, het lijkt wel of je sneller reist dan het licht (ha, ha). Heb ik even niet op je site gekeken en je bent al in Belize geweest. Je reisverslag en foto's heb ik gemist,ik was te traag. Jammer, volgende keer sneller. 't is net of je een feestje beschrijft in Tilburg terwijl je ik weet niet hoe ver weg bent, doet zo vreemd aan en toch ook verbazingwekkend dat het lijkt als dat je via dit medium dichtbij bent. Lijkt, het is niet zo. Ik schrok even toen ik las dat jullie in de bar metten je tas op tafel zette, ik dacht meteen die is weg, maar nee. jij hebt geboft, waarschijn-lijk door het grote feest. wat afwisselend is je leven nu, ga je feesten, de volgende dag naar Tikal om de Maya ruïnes te bekijken, en wordt vervolgd. Dat je maag van streek is lijkt mij niet zo gek, alles in immers anders. Lieve dochter jij geniet en ik vergeet je niet. Ik maak het prima, geen werk alleen rozenkracht-massages geven bevalt mij uitstekend. Dikke kus mama.

  • 19 November 2006 - 09:51

    Kim Korver:

    Ha Lot,

    Nou zo te zien heb je het prima naar je zin! Heb nog niet alle reisverhalen kunnen lezen, maar ga ik zeker nog doen.
    Hier alles goed, wel een paar hectische en vermoeiende weken gehad, omdat Jade 's nachts veel wakker werd. Ik heb het idee dat we het nu wat meer onder controle hebben....hoop het want je wordt er op een gegeven moment zo chagerijnig van!
    Voor de rest nog drie weken werken en dan lekker uitbuiken, echt zin in.
    Vanmiddag even een borrel in Den Bosch drinken met Sas/ Martijn en Bram/ Ireen.
    Hadden gisteren eigenlijk een verjaardag en jade zou naar mijn ouders gaan, maar mijn moeder is al twee weken ziek, ging dus niet door. Dit weekend dus heel erg relaxed, beetje bijtrekken....
    Jade mag tegenwoordig nog wat "lezen"voordat ze gaat slapen. Meestal komt ze er 10 keer uit en gisteren was het heel rustig dus om 22.00 dacht ik ga het lichtje even uitdoen, ze zal wel slapen, het was zo stil....lag ze nog op haar buikje te lezen, hihi wat een kind hè.
    Nou lotje als ik wat meer spannend heb te vertellen mail ik je weer. Geniet van alle mooie indrukken die je op doet!
    Frank, Kim, Jade & .....XXXX

  • 19 November 2006 - 21:32

    Decie :

    Heee Lot!!

    Kei stoer dat je hebt gesnorkeld!!!! Ik doe het je niet na, ja op een luchtbed met een doorkijk gat :) :).... Pas je een beetje op mijn zussie.

    Liefs DeesX

  • 20 November 2006 - 09:11

    Vincent:

    Lotjeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuhhhh!!
    Volgende keer gewoon met de locals meekluiven!! Maar ja, Guatamala is ook niet pastaland nummer 1. Superleuk om jouw verhalen te lezen (je schrijft leuk) en te bekijken (je fotografeert leuk en je wordt ook leuk gefotografeerd)en ik zie het ook in bijna elke zin voor me (dat verhaal over die hiphopsessie in die bar helemaal...)
    Tip: geniet elke dag van de zonsondergang.........
    En denk dan aan............'boerenkool met vette worst en jus die je achter het raam zit weg te werken terwijl het buiten regent en je dadelijk nog de was moet ophangen, de rekeningen moet betalen, lege flessen wegbrengen, afwassen en poepen, want die drol zit al een uur dwars'.....En dat dat dan dus niet zo is, want jij zit daar gewoon lekker met een..., nou wat zal het zijn, een lekker guatamalaans/guatamaleens/guatamalesisch/guatamaals/guaats wijntje in dit geval, daar van de zonsondergang te genieten....in goed gezelschap neem ik aan...
    Veel plezier Lotje!!
    Dag mooie vrouw.
    Kus, Vincent

  • 20 November 2006 - 09:37

    Michiel:

    Ha Lot,
    Gisteren kwam ik tijdens de repetitie van Casa de Samba s'Nathalie tegen, die vertelde dat het super was in Cuba. Je zei dat je nog wel eens terug wil met je broer. Als je aan 't eind van jou trip Cuba nog wilt aandoen, dan wil ik graag komen. Moet alleen wel weten wanneer. Volgens mij rond maart??. Denk er nog maar eens ff over na.
    Je maakt het goed hoor ik wel. Al leuke mannen tegengekomen.......Over leuke mannen gesproken, in Tilburg was er gisteren een man, en die gaf gewoon geld aan iedereen. "Hier" zeetie, "meude houwe"!! Ik dacht eerst dat het een grap van "fiftycents- givmenunhalveneuro" was,maar het was echt iemand anders, en zeker weten dat het geen boobytrap was of zoiets.
    Dus ik met een zak geld naar huis, en toen ik eenmaal thuis was........ wat denk je. Het geld was gesmolten................
    Sinterklaaskapoentjewelechtgeldengeenchocoladeinm'nschoentje.
    Vieren ze in Z-Amerika ook sinterklaas?

    Vandaag komt de loodgieter.
    We hebben een lekkage in de badkamer. Het lekt vanaf het platdak. Waarschijnlijk moet er nieuwe dakbedekking op. Dat wordt een dure grap denk ik. Maar de rekening gaat naar sinterklaas, ik had hem nog zo gezegd dat íe daar niet moest komen, vooral niet met een paard. Dat doe je toch niet, wie gaat er nou met een paard op het dak lopen om kado's af te geven? Bel dan gewoon even aan zou ik zeggen. Leg dit de Zuid-Amerikanen maar eens uit.

    Stuur je binnenkort weer wat foto's? Superleuk om te bekijken.Ben benieuwd waar je nu bent, volgens mij ga je naar Costa Rica maar weet alleen niet wanneer.
    We wachten met z'n allen op nieuw bericht.
    Nou Lotje . Het gaaje goed. Eet goed, drink genoeg en geniet ervan.
    Kusjes Michiel.

    PS. Over Cuba was ik serieus. Denk er maar eens over na...XXXXM.

  • 20 November 2006 - 10:43

    Eefje:

    Heeeeejjj, leuk dat je alweer mailt. Jammer dat ik je niet heb gesproken toen je belde. Vrijdag zat ik in de kroeg en hoorde dus niks. Heb nog terug gebeld naar dat "rare" nummer, maar kreeg te horen dat ik een niet bestaand nummer had gebeld. Snapte er kein flaus van. Zaterdag was ik te laat, maar toen werd wel duidelijk dat jij die onbekende beller was.
    Probeer het nog maar een keer want ik heb minder leuk nieuws wat ik niet op de site ga zetten.
    Van harte gefeliciteerd trouwens met het overwinnen van je visangst!!!!! Wie had gedacht dat dat nog ooit zou gaan gebeuren!
    Ooit moeten we een keer samen gaan snorkelen/duiken.
    Schetebips, ik hoop tot snel aan de telefoon.

    Dikke zoen Eefje

  • 22 November 2006 - 21:04

    Jetteketet :

    Heyy zussie , ik zie en lees dat je het goed naar je zin hebt , blij toe , en tja dat beetje kotsen en kakken hoort er gewoon bij haha . Hier gaat het goed ! Kids en manlief alles oke . Ook heel druk met optredens (elke week wel 1 soms 2) en t cafe loopt super op t moment . Kijk er wel weer naar uit als ik jou foto s zie om ook weer lekker vakantie te gaan vieren , maar helaas moet ik daar nog een hele tijd op wachten .
    Ik ga je weer zien , al is het via pc maar ik kijk er steeds naar uit om weer een geweldig verhaal te mogen lezen ! Dikke knuffel vette kus en tot sinas bye bye arrivejetski xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 November 2006 - 15:53

    Snaat:

    He hallo Lotje

    Eindelijk een berichtje van mij op je site. Zit nu even in de bieb te internetten. Heb je net ook een berichtje gestuurd naar je hotmail adres..

    Wat een ontzettend gave foto van die haaien!! Jeetje dat je dat hebt gedurfd,,terwijl je in Cuba nog voor de kleinste visjes uit het water ging?

    Zo te lezen is het sinds Cuba niet veel veranderd..qua feesten dan. Lachen dat jullie effe binnenkomen en de boel helemaal op stelten zetten...had ook niet anders van je verwacht!

    Wel lekker geodkoop dat je 2 keer van je maaltijden kan genieten...maar uhhh drink wel voldoende water ennug knal er af en toe zo'n vitamine B pil in die ik je heb meegegeven.

    Dikke kus voor jou en Fennie!!!

    Snaatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Flores

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2007

Weer thuis!

29 Maart 2007

Onafgemaakt verhaal.

23 Maart 2007

Galapagos

16 Maart 2007

Weer veel te vertellen!

06 Maart 2007

Jungle overleefd!!!

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 12791

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2006 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: