Belize-Guatemala - Reisverslag uit Belmopan, Belize van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu Belize-Guatemala - Reisverslag uit Belmopan, Belize van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu

Belize-Guatemala

Door: Liselot

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2006 | Belize, Belmopan

Nou mensen, ´t is eindelijk gelukt om foto´s op de site te zetten. Hè hè! En ik heb er bijna 2 uur over gedaan dus ´k heb het eigenlijk wel gehad met de computer. Toch even een klein berichtje vanuit Guatemala:
Er is alweer zoveel gebeurd sinds de vorige keer dat ik een berichtje vanuit Isla Mujeres (Mexico) schreef maar het allerbelangrijkste is dit:
Ik heb mijn grote angst voor vissen overwonnen!!!!!!!!!!!!! Ja Eefje, jij weet als geen ander hoe bang ik voor vissen ben (geweest). Weet je nog dat je me een keer uit het water hebt moeten dragen toen ik dat kleine visje zag?
Ik kan het zelf nog steeds niet geloven maar ik heb gesnorkeld!!! En wel tussen de haaien (nurse sharks) en mega grote roggen! Echt ongelooflijk! Ben zo blij dat ik het gedaan heb want het was meer dan de moeite waard. Wat een wereld! Echt kicken! Op een van de foto´s kun je die haaien zien. Nou, daar heb ik dus tussen gezwommen. Het was een dag van de overwinning voor mij. Ben zo trots op mezelf! De volgende stap wordt echt duiken en dat gaan we waarschijnlijk op de Bay-Islands van Honduras doen. Gaaf hè! Oké, ik zit nu al 2 uur achter de computer en ik heb het echt gehad. Volgende keer weer meer. Dikke zoenen vanuit Guatemala (Flores) XXXX

  • 16 November 2006 - 07:45

    Sas:

    Babe,
    Wat heerlijk om eindelijk je foto´s te kunnen bekijken...je ziet er zo ontspannen uit. Heb je trouwens laatst ff enorm gemist...ik was met Arie naar Gabriel Rios en daar stond een enorm swingende griet op het podium met een shaker te schudden, deed me enorm aan jou denken!
    And good to know you´re on my team now, I loooooove sharks, gaaf he die onderwaterwereld..ff wennen maar daarna alleen nog maar genieten! Hier gaat alles oke..nieuwe baan gaat super. Vorige week Wouter Bos en Geert Wilders geïnterviewd dus ben weer helemaal back!
    Lieve Lotje van me, suc6 met het duiken..geniet van Guatemala..en Geniet. Ik ben trots op je, zie je wel dat het allemaal lukt.
    Dikke kus Sas

  • 16 November 2006 - 18:30

    Croeshaar:

    Ha Skatje, Chieli verliest zijn humor niet, ondanks dat hij zijn kleine zusje mist die lekker aan het genieten is aan de andere kant van de wereld. Heerlijke avonturen, maak je mee! Ik heb een mooie wereldbol met blauw licht op mijn bureau staan en elke keer als jij een berichtje verstuurt kan ik vanuit mijn blauwe bol zien waar je bent. Heb dan toch even het gevoel of dat ik dichtbij je ben. Raar, maar als je ons op de hoogte houd lijkt het ook alsof je dichtbij bent, alsof je elk moment effe aankomt en weer zo'n overheerlijke schotel van restjes uit onze koelkast maakt. Ik sta nog versteld van die rare combinaties, hihi. Maar volgens mij zit die tik in de familie. Ach ja Lot, laat maar maar dagdromen, geniet van je reis en tot snel snel, Dikke kus Es

  • 16 November 2006 - 19:06

    Sacha :

    Lotje, kheb net een berichtje onder isla mujeres gezet...haha, leuk zo`n site, maar je moet wel opletten! x

  • 17 November 2006 - 11:37

    Saskia:

    Oja en girlie, who the hell is die heeeerlijk donkere cowboy...ik mag toch hopen dat je die even goed onder handen genomen hebt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Belize, Belmopan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2007

Weer thuis!

29 Maart 2007

Onafgemaakt verhaal.

23 Maart 2007

Galapagos

16 Maart 2007

Weer veel te vertellen!

06 Maart 2007

Jungle overleefd!!!

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 12791

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2006 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: