Vinales - Reisverslag uit Viñales, Cuba van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu Vinales - Reisverslag uit Viñales, Cuba van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu

Vinales

Door: Liselot

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2006 | Cuba, Viñales

OOOOH, 't is hier zoooooo mooi en ik heb zoveel te vertellen!!! Na de drukte van de grote stad Havana zijn we met z'n vieren naar Vinales gegaan. Nathalie en ik met de gehuurde auto en Fennie en Drissia met de bus. Ik zat nog geen 5 minuten in die auto en ik had de eerste bekeuring al te pakken. Godverdomme, wat baalde wij! Achteraf hebben we er natuurlijk erg om moeten lachen. In Nederland nog nooit een bekeuring gehad en in Cuba nu de eerste in m'n leven. Ach, wat maakt 't uit. Op weg naar Havana hebben we heel wat valkuilen moeten doorstaan want op sommige plekken, vooral bij viaducten, proberen ze je te laten stoppen om vervolgens je auto leeg te roven. 'k Had bijna iemand omver gereden. Best eng. Maar.......... eenmaal in Vinales vergeet je alle "stress" want 't is hier zo mooi! Weet nog niet hoe ik foto's op de site kan zetten maar dat komt nog wel. We zijn vandaag de hele dag op pad geweest met de paarden. Kei mooie route!!! Geen toeristische want we hebben deze tour niet via een bureau geboekt maar direct met een rasechte cowboy die we tijdens een ander ritje hebben leren kennen. Was echt helemaal te gek!
Verder ben ik een expert geworden in het verwijderen van kakkerlakken en weet ik nu het verschil tussen een mintblaadje en een dode rups. Ooh, dat was me wat joh! De eerste mojito in Vinales besteld en wat zat er in mijn rietje?........... een rups!!! Heb ik weer!
Nou, Fennie wil ook nog even op Internet dus ik moet gaan afronden maar eigenlijk heb ik nog zoveel te vertellen! Ja, ik kan echt hele boeken schrijven over wat ik allemaal meemaak. Maar goed, voorlopig was het dit. Bedankt voor al jullie leuke reacties en ik hoop dat het goed gaat daar in Nederland. Hele dikke zoenen vanuit het prachtige Vinales XXXXXXXXXXXX

  • 31 Oktober 2006 - 10:07

    Martijn:

    Mijn eerste reactie op jou verhalen en meteen ook de eerste reactie op je laatste bericht. Ik voel me vereerd.

    Je belevenissen vlammen van het scherm af, Lievelot! Voel me heel even onderdeel van je reis en kan bijna de rups proeven, of kreeg je die niet binnen? Lijkt me erg avontuurlijk om naast jou in een auto mensen omver te rijden en boetes te incasseren. Kon je daar niet onderuit komen, trouwens? Lijkt me een gekookt eitje op een eiland waar behangrollen vol telefoonnummers in je schoot worden geworpen;)

    Hier heeft de herfst definitief haar intrek genomen. Grauw weer en onvoorspelbare temperaturen. Tijd van binnen dronken worden breekt weer aan. En van verplichte feestdagen! Heerlijk. Kan niet wachten...

    Gelukkig gaat dit aan iemand voorbij en dat ben jij!

    Liselot, blijf ons verrassen met je vrolijke belevenissen, dan overleven we de Hollandse kwakkelmaanden met een glimlach.




  • 31 Oktober 2006 - 12:25

    Eefje:

    Liselot wat een heerlijke mail! Heb echt steeds met een glimlach op mijn gezicht zitten lezen. Ik geniet gewoon van het feit dat jij zo geniet.
    Snel meer, maar nu even druk! Dikke kus

  • 31 Oktober 2006 - 19:33

    Mama:

    Lieve lot, ik geniet mee zonder rugzak, fijn dat je het naar je zin hebt en genieten kan. kus mama.

  • 31 Oktober 2006 - 21:41

    Juud:

    lot, je weet het: een tiet bloot bloot, en alles wordt opgelost!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik ben echt blij dat het goed met je gaat, een NOG grotere verrassing: met mij ook!!!dikke kus

  • 01 November 2006 - 06:47

    Chantalle:

    He Lotje,

    Wat heerlijk om aan de andere kant van de wereld je temperamentvolle verhalen te lezen. Maar een bekeuring, voor wat?? Kan me niet voorstellen voor het te hard rijden in die vol-gaten- zittende wegen...Kakkerlakken zijn trouwens ook heel smakelijk als ze gegrild zijn..

  • 01 November 2006 - 08:49

    Paul:

    Echt super om alles te lezen. Leuk hè, rijden op de snelweg in Cuba. Geen kip op de weg, nauwelijks lijnen en groepjes mensen langs de kant vd weg (en op de weg) die wachten op vervoer. Ben benieuwd wat jullie volgende stop gaat worden.

    x van Paul

  • 01 November 2006 - 20:35

    Sacha:

    heeeej slet,
    Nou,om maar in herhaling te vallen; wat een heerlijkheid om te lezen dat je zo geniet. En wat fijn voor ons allemaal hier dat we mee mogen doen! Is er iemand die jou uit kan leggen hoe je foto`s op de site zet? Ben razend benieuwd naar je ontspannen uitstraling!
    Wij kunnen vanaf vandaag onze handschoenen uit de kast halen.... Voor sam breken spannende tijden aan, want het is wederom weer afwachten of sinterklaas wel komt dit jaar.(als je m ziet, stuur m terug!!) Lieve lieverd, geniet van alles, je hebt het echt verdiend!!! dikke zoen

  • 03 November 2006 - 16:15

    Jules Unlimited:

    Lisaaa, que guay todas las historias!!!! Me alegro mucho oír que te estás disfrutando mogollón! Als ik je verhalen lees begint het bij mij weer te kriebelen.... had ik nu toch ook naar Cuba moeten gaan?? Dit jaar is het echter Bali geworden, de andere kant van de aardbol... ook supervet... maar Cuba komt weer hoger op mijn lijstje! Geniet ervan Mari Lisa, you deserve it! Dikke knuffel uit Amsterdam!

  • 07 November 2006 - 22:02

    Kim:

    He Lot! Alles is goed met je huisje. Geniet jij maar lekker daar, dan geniet ik zo lang het kan van jouw heerlijke stekkie. Liefs, Kimmie.

  • 09 November 2006 - 03:43

    Fennie:

    ja we hebben het zo fijn gehad daar......
    ik hoop dat we ons gevoel van cuba een beetje kunnen laten rusten en ons gaan richten op het volgende!!
    zal moeilijk worden.
    we moeten ons nu gaan richten op het volgende avontuur......
    schatje je ligt nu in bed te pitten.....last van hoofdpijn!!!
    maar morgen voel je je vast weer wat beter.
    mensen ik zal goed voor haar zogen....kussen van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Viñales

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2007

Weer thuis!

29 Maart 2007

Onafgemaakt verhaal.

23 Maart 2007

Galapagos

16 Maart 2007

Weer veel te vertellen!

06 Maart 2007

Jungle overleefd!!!

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 12834

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2006 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: