HAVANA!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Havana, Cuba van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu HAVANA!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Havana, Cuba van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu

HAVANA!!!!!!!!!!!

Door: Liselot

23 Oktober 2006 | Cuba, Havana

We zijn allemaal goed en wel aangekomen in Havana. `t Is heel apart om elkaar hier in Havana weer te ontmoeten. De reis verliep prima. Heb erg genoten van die gekke Spanjaarden die het vliegtuig omtoverden in een gezellige bar. De stewards en stewardessen konden hun werk niet meer doen want het gangpad was bezaaid met Spanjaarden. Ondertussen zijn we 3 dagen in Havana en wat je hier meemaakt kan ik niet met woorden omschrijven. De leefwijze is hier totaal anders dan wat wij gewend zijn. Vrolijke stad! Gelukkige mensen die geen cent te makken hebben maar ze hebben ook niet veel nodig. Kinderen zijn al blij met een blikje waar ze mee kunnen voetballen en op straat wordt continu muziek gemaakt. Aan aandacht geen tekort! `k Kan al bijna een poster laten drukken met telefoonnummers van mannen die zogenaamd interesse hebben. Het draait wel allemaal om geld hier en dat wekt wel vaak irritatie op. Maar goed, morgen vertrekken we naar Vinales waar we de rust op gaan zoeken. Lekker paardrijden, wandelen, misschien snorkelen/duiken en van de natuur genieten! Heerlijk!!!! Nou, dit was het even voor nu. A la calle!!!!
Dikke kus vanuit het levendige Havana X

• 24 Oktober 2006 - 07:44

Bassie:

Hey Lot,
    Grappig dat je erover begint; zag hier gisteravond in het Centrum van Tilburg (kroeg heet Havana ofzoiets dacht ik) óók al zo'n poster hangen! ;-)
    Geniet van je avonturen!
    Liefs

• 24 Oktober 2006 - 08:17

Barbara:

Hee Lot,
    Fijn dat jullie elkaar gevonden hebben in Havana! Geniet ervan en ook groetjes aan ons Nathalie.
    Doeg, Bar x

• 24 Oktober 2006 - 08:25

Sas:

Hey lekkere babe van me!
    Daar ben je dan ..eindelijk in Cuba! Ik ben trots op je wijfie, zie je wel zodra je ingestapt bent, is alle stress helemaal weg. Geniet ervan, maak die Cubanen niet al te gek!
    Hele dikke kus Sas.

• 24 Oktober 2006 - 09:38

Eefje:

He schetebips,

Wat leuk om iets van je te horen! Zie je nou wel dat de stress van je af is gevallen. NL is ver weg, ik ken het gevoel! Geniet ervan met z'n viertjes en niet nu al aan een vent blijven hangen hè, je hebt nog een hele reis te gaan!

Dikke kus Eefje

p.s. hier is het echt herfst :(

• 24 Oktober 2006 - 10:12

Jet:

heyy zussie , blij dat je goed bent aangekomen en je de meiden hebt gevonden . Leuk dat de stad zo geweldig is en zo vrolijk , dat is dus echt genieten !! na de drukte even naar de rust lijkt me ook een goede keuze , lekker paardrijden zal een genot zijn hahaha vrijheid gevoel he ! veel plezier nog en tot wederlees . Xxx

• 24 Oktober 2006 - 13:33

Joyce:

Hoi Lot,

Fijn te horen dat je goed bent aangekomen en nog beter te horen dat de stress weg is gevallen.
    Klinkt wel echt super leuk en vrolijk als je over havana verteld.

Geniet lekker en maak de mannen daar niet te gek he!

Liefs Joyce

• 24 Oktober 2006 - 21:36

Michiel:

Ola Zussie,

Como estas, la rocharida del monte claro con tiennes para culpa nosotros companha. Quando las muchachas mugerres sigarros, de la conjo servessas. El tiempo de la rumba manhaña??
    El torro com paella muchas hermanas donde puedo conseguir dancar flamenco de la guitarra??
    Mui felises los pañuelitos de papelos de nosotros...vale???
    Mira, mira, mirabellos.
    Mui Besos, Miguellos.

• 25 Oktober 2006 - 22:21

Paul:

Hé Lot,

Ik had een schrift vol met namen van vrouwen. Maar ja, bleken veelal puta's te zijn. Schoot niet op. Ben in gedachte met je meegereisd. Nu ik je bericht lees zie ik het allemaal weer voor me. De contrasten van Havana. Vinales is super. Ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Ben nu 1 x in je huisje geweest, maar moest erg wennen aan het feit dat jij er niet was. Maar goed, je bed slaapt erg lekker.

Take care chica,

Paul

• 26 Oktober 2006 - 19:10

Mama:

ik geniet mee op je site, fijn dat je het naar je zin hebt. het lijkt mij dat je zenuwen nu rustiger zijn. Houden zo. Dikke kus mama.