Madrid Airport! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu Madrid Airport! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu

Madrid Airport!

Door: Liselot

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2006 | Spanje, Madrid

Lieve mensen, even snel een kort berichtje vanuit Madrid! Ik voel me goed. De laatste maanden heb ik als een gestressde kip rond gehuppeld en ik voel dat de rust eraan komt. Heerlijk gevoel! Ik sta weer meer open in het leven en de mensen zijn aardig hier op het vliegveld in madrid (op de paspoortcontroleurs na) Oke, ik ga nu boarden. Cuba, nu kom ik er echt aan!!!!! Zet de mojito maar vast klaar! Dikke zoen X

  • 20 Oktober 2006 - 16:15

    Jet:

    Nou lottepetot , na één traan weggeveegd te hebben , drink ik een mojito met je mee hahaha , veel plezier daar en groet cuba van me xxxxx

  • 20 Oktober 2006 - 16:48

    Mascha:

    Heel leuk en handig zo'n site! Helaas geen gekopieerde briefjes meer zoals vroeger.
    Vliegze!
    Mascha

  • 22 Oktober 2006 - 20:05

    Mama:

    Lieve Lot, Goeie reis gehad? Ja je bent nu in Cuba met je vriendinnen. Heel veel plezier, kus mama.

  • 23 Oktober 2006 - 08:01

    Es:

    Lieve Lot,
    Het avontuur is begonnen! Je hebt de zon meegenomen. De herfst is hier in NL begonnen. Doe de meiden de groeten en we spreken elkaar snel.
    Liefs Esther

  • 23 Oktober 2006 - 09:17

    Judith:

    al gesalsad? Hebben ze al veel geleerd van jou?
    ben benieuwd wanneer je je eerste berichtje schrijft vanuit Cuba!!!
    Liefs

  • 23 Oktober 2006 - 19:10

    Remko:

    't was weer saai vanmorgen in m'n uppie, ga er van uit dat jij het wel gezellig hebt bij Fidel. Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2007

Weer thuis!

29 Maart 2007

Onafgemaakt verhaal.

23 Maart 2007

Galapagos

16 Maart 2007

Weer veel te vertellen!

06 Maart 2007

Jungle overleefd!!!

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 12836

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2006 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: