Onafgemaakt verhaal. - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu Onafgemaakt verhaal. - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van liselotwesterhuis - WaarBenJij.nu

Onafgemaakt verhaal.

Door: Liselot

Blijf op de hoogte en volg

29 Maart 2007 | Ecuador, Galápagos

Sorry, het was niet de bedoeling om jullie achter te laten met een onafgemaakt verhaal maar ik werd onderbroken door een bijna flauw vallende Fennie. Ik moest even met haar naar buiten om frisse lucht te happen en toen ze zich weer wat beter voelde, gingen we de boot al op dus kon ik m´n verhaaltje niet afschrijven.

Ondertussen is het 28 maart. We zijn net aangekomen in Quito. Vanochtend afscheid moeten nemen van de Galapagos-eilanden. Een betere afsluiting van onze reis had ik me niet kunnen wensen. Wat we daar allemaal hebben gezien en meegemaakt is niet te omschrijven.

De ¨problemen¨ met de boot vallen in het niet naast al het moois wat we hebben gezien. Ik heb niet eens meer de behoefte om erover te schrijven dus dat ga ik ook niet doen.
Wat ik ga doen is aan de hand van foto´s proberen een beeld te geven van de Galapagos-eilanden.

Geniet van de fotoreportage en ik zie jullie over 2 dagen!

Dikke zoenen XXX

  • 29 Maart 2007 - 02:55

    Fennie:

    ha schat,

    ja zo kan ik je wel noemen, we zijn bijna al een echt stel!
    kweet nie of ik nog wel zonderhoe kan!
    morgen weer naar huis, bhuuuu!
    ik heb een heerlijke tijd gehad met je, ik had niemand anders voor jou in de plaats willen hebben.
    zeg maar wanneer je klaar bent en ik ga er zo weer voor, hahaaa..
    ik wil je bedanken voor..... eigenlijk alles....
    ik kan nu een hele lijst maken, maar jij weet wel wat ik daar allemaal in zou zetten, toch?

    nou meis dikke kus
    -xxxxxxxxxxxxxxxxx-

  • 29 Maart 2007 - 07:08

    Eefje:

    Woooooowwwwww Lot, Wat een super mooie foto's!!!!!

    Dikke x

  • 29 Maart 2007 - 12:05

    Vincent:

    die ene waar je de naam niet van wist is:
    jong gevogelte. ook wel bekend als pluimkuiken of piepmus.
    voor meer info: stuur een sms naar LEGU AAN naar 4885

  • 29 Maart 2007 - 14:33

    Snaat:

    Ik weet niet of je dit nog leest...ben in Instanbul supermooie stad. Vanuit hier wens ik jou en Fennie een veilige terugreis.

    Zie je snel in Nederland.

    Jeetje wat heb jij een mooie tijd achter de rug. Sluit je ogen in het vliegtuig en denk aan alle mooie dingen die je hebt gezien, geroken en gevloeld.

    Tot snel
    xx Snaat













  • 29 Maart 2007 - 20:06

    Driss:

    Ohww Lot, wat een ontzettende gave, mooie, ontroerende, superleuke verhalen en foto`s heb ik met je mogen meebeleven. Ik hoop dat je weer een beetje kunt wennen in Nederland. Ik weet dat dat erg moeilijk kan zijn. Ben wel blij dat je weer terug komt. Morgen is het al zover! Wil je gauw zien!

    Dikke knuffel, Drissia

  • 30 Maart 2007 - 18:41

    Sacha:

    lieve lievelot,
    Wat heb je ons toch heerlijk verwend de afgelopen maanden met je prachtige verhalen en je adembenemende foto`s!!!!!!!

    Voor iedereen dichtbij jou; nog een nachtje!!!!
    Voor mij; tot heeeel snel! kom goed thuis!

    dikke zoen, sas

  • 03 April 2007 - 16:55

    Gabrielle:

    Wauw liselot, nu weet ik zeker dat we familie zijn... wat een knap stukje land he, ZUID-AMERIKA!!! Zo ontzettend mooi. Heel veel goeie foto's heb ik net zitten bekijken. Erg gaaf. Hoe gaat het verder met je? Wat heb jij een mooie reis gemaakt zeg! Te mooi. Zoenen van je nichtje Gabrielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Galápagos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2007

Weer thuis!

29 Maart 2007

Onafgemaakt verhaal.

23 Maart 2007

Galapagos

16 Maart 2007

Weer veel te vertellen!

06 Maart 2007

Jungle overleefd!!!

Actief sinds 15 Sept. 2006
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 12787

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2006 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: